Wearables v každodenním životě

Sport může být zábava

Chytrá elektronická zařízení, která můžeme nosit, se v současnosti rozšířila hlavně v oblasti zdraví. Chytré hodinky jsou průkopníky této technologie. Už dnes si miliony lidí po celém světě kontrolují počet kroků, které denně ujdou, srdeční tep, krevní tlak, spálené kalorie a podobné hodnoty.
Tyto hodinky už neodmyslitelně podporují zdravější životní styl a orientaci v těchto údajích. V podstatě jde o zajímavou a snadnou formu podání důležitých informací, které by se jinak k lidem nedostaly.
Díky chytrým hodinkám se lidem lépe sportuje, mohou si vést statistiky, sledovat zlepšení zdravotní kondice.

monitor chytrých hodinek

Pomocí technologií lze například sledovat i spánkové návyky a vyhodnotit jakým způsobem by šly vylepšit s cílem dosažení lepší kvality spánku.
Nositelné technologie představují jedinečnou možnost, jak udělat lidský život zdravější a kvalitnější.

Herní svět a neomezené možnosti

Herní svět je důležitým oborem, kde mají nové technologie velký potenciál. Soupravy pro virtuální realitu umístěné na hlavě, jsou již dnes velice populární, a to je teprve začátek.
Hráč má tak iluzi, že prožívá své virtuální dobrodružství téměř reálně a kvalitu hry to posunuje na úplně jinou úroveň. S virtuální realitou není těžké se proměnit na automobilového jezdce, bojovat se světelným mečem nebo se vydat na cestu vesmírem.
Právě v dnešní době plné omezení jsou hry, které i doma mohou přinášet nové fantastické zážitky, vítaným zpestřením všedních dnů.

virtuální realita

Využití pro tvorbu filmů

Díky chytrému oblečení mohou být dnes vytvořené i mnohem dokonalejší triky ve filmu. Když se točil film Avatar, který byl úspěšný po celém světě, herci na sobě měli speciální kostýmy se senzory. Díky těmto senzorům se monitorovaly jejich pohyby v každé situaci a ty se potom přenášeli na pohyby bytostí, které žily na cizí planetě a které se trochu podobali lidem, ale lidé to nebyli. A právě za jejich pohyby, které se tak moc podobaly těm lidským, jsou zodpovědné moderní technologie.