Popularita streamingových služeb roste závratnou rychlostí

Streamingové aplikace, které nabízí svým předplatitelům unikátní a zcela neomezený obsah, jsou oblíbenější než kdykoliv dřív. Podle nejnovějších statistik si více než 73% lidí platí až dvě Streamingové aplikace najednou. Ovšem není se čemu divit, popularita takových platforem jako je Netflix, HBO nebo YouTube roste doslova každým okamžikem. Co je ovšem zajímavější je fakt, že většina lidí si tyto platformy vychutnává raději na televizní obrazovce než na mobilním telefonu nebo počítači. Zkrátka uživatelé, kteří už se rozhodli za podobné platformy platit, si chtějí užít plnohodnotný zážitek ze sledování svých oblíbených pořadů a filmu, který jim obrazovka tabletu nebo mobilního telefonu nemůže nikdy přinést. Sledování běžných televizních programů však upadá, řada lidí už doma nevlastní televizi, a pokud ano, využívá jí primárně právě Streamingové služby či hraní her.
 
Bez nápadu

Problém v podobě sdíleného obsahu s rodinou a přáteli

Streamingové služby znamenají doslova fenomén internetových televizí, za jejichž obsah je ochotno si připlatit řadu lidí. Jak je to ale v případě sdíleného přístupu jednoho předplatného mezi více lidí? I když se o tomto problému nemluví, je prokázáno, že se děje v masovém měřítku. Není se čemu divit, interní podmínky jednotlivých poskytovatelů mediálního obsahu tomu nepřímo nahrávají. Uživatel může sledovat filmy i seriály hned na několika zařízeních najednou. Dokonce je možné si na jedno předplatné založit více profilů. Není tedy ojedinělé, že předplatitelé sdílí streamingový obsah s rodinou nebo přáteli. Společnosti tak přicházejí o miliardy korun ročně.

Televizní obrazovka
 
Ještě donedávna nebylo příliš velkou měrou omezeno počet souběžně připojeným zařízeních. Některé společnosti ovšem už tuto možnost nepovolují a dovolují předplatitelům připojení jednoho zařízení, přičemž další už jsou za poplatek.